Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 ) رفع خطا در وردپرس

رفع خطا Minify HTML در Gtmetrix سيستم وردپرس

1398/11/29 
۰۰
netaram

در اين مقاله قصد داريم در مورد رفع خطا Minify HTML به شما كاربران عزيز توضيح بدهيم ، اگر شما توسط سايت Gtmetrix در حال بهينه سازي سرعت وب سايت خود هستيد احتمالا با خطا Minify HTML مواجه شده ايد ، در ادامه اين آموزش به شما توضيح خواهيم داد كه چگونه در كمتر از ده دفيقه مي توانيد اين مشكل را در وب سايت هاي عادي و حتي سيستم مديريت محتوا وردپرس فارسي رفع كنيد.

 

 

منظور از Minify HTML چيست ؟
هنگامي كه در كد هاي html شما از تگ comment استفاده شده باشد يا بين آن فاصله هاي اضافي استفاده شده باشد ، اين خطا ايجاد مي شود ، در وافع برنامه نويس هاي html در هنگام توليد كد ها ، براي مديريت بهتر معمولا از تگ كامنت و فاصله استفاده مي كنند ، و اين تگ و فاصله ها حجم اضافي اشغال مي كنند ، از آنجايي كه وجود داشتن يا نداشتن اين كد ها هيچ تاثيري در نمايش سايت شما ندارد و با حذف برخي از فاصله ها اختلالي در نمايش سايت توسط مرورگر ايجاد نمي شود ، بهتر است اين كد هاي اضافي حذف شود يا به اصطلاح minify شوند.

چگونگي رفع خطا Minify HTML در وب سايت هاي استاتيك :
پيشنهاد مي كنيم قبل از هر تغييري از محتوا وب سايت خود پشتيبان تهيه كنيد.
اگر وب سايت شما استاتيك است ، مي توانيد از ابزار html-minifier استفاده نماييد ، پس از ورود به اين سايت كافيست در كادر بالا كد هاي html خود را وارد كنيد و روي دكمه Minify كليك كنيد ، و در كادر پايين كد توليد شده را در هاست خود آپلود نماييد.

همچنين در سمت راست اين صفحه مي توانيد تنظيمات بهينه سازي كد ها را تغيير بدهيد ، براي مثال با گزينه Remove comments مي توانيد كد هاي كه با تگ كامنت ايجاد شده باشند را حذف نماييد.

براي وب سايت هاي وردپرس :
اگر شما از سيستم مديريت محتو وردپرس استفاده مي كنيد ، انجام اين مورد بسيار آسان است ، كافيست يكي از افزونه هاي Autoptimize و يا WP Super Minify را نصب و با توجه به نياز خود تنظيم كنيد ، پيشنهاد ما استفاده از autoptimize است ، اين افزونه مي تواند فايل هاي css و جاوا را هم minify و combine كند.

اميدواريم اين آموزش براي شما مفيد بوده باشه ، منتظر نظرات شما هستيم …


اشتراک گذاری:
ات مرتبط:
برچسب‌ها:
بازدید: <~PostViwe~>

رفع خطا Minify HTML در Gtmetrix سيستم وردپرس

1398/11/29 
۰۰
netaram

در اين مقاله قصد داريم در مورد رفع خطا Minify HTML به شما كاربران عزيز توضيح بدهيم ، اگر شما توسط سايت Gtmetrix در حال بهينه سازي سرعت وب سايت خود هستيد احتمالا با خطا Minify HTML مواجه شده ايد ، در ادامه اين آموزش به شما توضيح خواهيم داد كه چگونه در كمتر از ده دفيقه مي توانيد اين مشكل را در وب سايت هاي عادي و حتي سيستم مديريت محتوا وردپرس فارسي رفع كنيد.

 

 

منظور از Minify HTML چيست ؟
هنگامي كه در كد هاي html شما از تگ comment استفاده شده باشد يا بين آن فاصله هاي اضافي استفاده شده باشد ، اين خطا ايجاد مي شود ، در وافع برنامه نويس هاي html در هنگام توليد كد ها ، براي مديريت بهتر معمولا از تگ كامنت و فاصله استفاده مي كنند ، و اين تگ و فاصله ها حجم اضافي اشغال مي كنند ،  از آنجايي كه وجود داشتن يا نداشتن اين كد ها هيچ تاثيري در نمايش سايت شما ندارد و با حذف برخي از فاصله ها اختلالي در نمايش سايت توسط مرورگر ايجاد نمي شود ، بهتر است اين كد هاي اضافي حذف شود يا به اصطلاح minify شوند.

چگونگي رفع خطا Minify HTML در وب سايت هاي استاتيك :
پيشنهاد مي كنيم قبل از هر تغييري از محتوا وب سايت خود پشتيبان تهيه كنيد.
اگر وب سايت شما استاتيك است ، مي توانيد از ابزار html-minifier استفاده نماييد ، پس از ورود به اين سايت كافيست در كادر بالا كد هاي html خود را وارد كنيد و روي دكمه Minify كليك كنيد ، و در كادر پايين كد توليد شده را در هاست خود آپلود نماييد.

همچنين در سمت راست اين صفحه مي توانيد تنظيمات بهينه سازي كد ها را تغيير بدهيد ، براي مثال با گزينه Remove comments مي توانيد كد هاي كه با تگ كامنت ايجاد شده باشند را حذف نماييد.

براي وب سايت هاي وردپرس :
اگر شما از سيستم مديريت محتو وردپرس استفاده مي كنيد ، انجام اين مورد بسيار آسان است ، كافيست يكي از افزونه هاي Autoptimize و يا WP Super Minify را نصب و با توجه به نياز خود تنظيم كنيد ، پيشنهاد ما استفاده از autoptimize است ، اين افزونه مي تواند فايل هاي css و جاوا را هم minify و combine كند.

اميدواريم اين آموزش براي شما مفيد بوده باشه ، منتظر نظرات شما هستيم …
 


اشتراک گذاری:
ات مرتبط:
برچسب‌ها:
بازدید: <~PostViwe~>

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اموزش وردپرس است.